כחברת המלט הגדולה והמובילה בישראל, חרטנו על דגלנו שירות לקוחות קשוב, איכותי ויעיל מתוך ראייה כי לקוחותינו הם שותפינו לדרך. אנו מנהלים בקרה שוטפת אחר השירות ואופן הטיפול בלקוחות ופועלים כל העת כדי להתאים את עצמנו לצרכים ולשינויים התכופים. אנו נמשיך לייצר מלט, מוצר אסטרטגי וחיוני באיכות הגבוהה ביותר, תוך שיתוף פעולה מלא ומתמשך עם הקהילה, שמירה על איכות סביבה והובלת ענף הבנייה בישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עניין.

חטיבת שירות הלקוחות מתאימה את עצמה במהרה וביעילות לשינויים התכופים בשוק הבנייה.

המחלקה לסיוע תהליכי נכונה ללוות אתכם – הלקוחות – בכל נושא תוך גיבוש פתרון ייחודי ומקיף; שק 25 ק"ג שהושק לאחרונה במטרה לתת מענה לצרכי הקבלנים והמשפצים בשטח; הארכת שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות ועוד מהלכים אחרים שבוודאי תחשפו אליהם בקרוב.

כתמיד, נמשיך לפגוש אתכם בכנסים ובאירועים ולנהל שיח בלתי אמצעי כדי לוודא שאתם מקבלים את המענה והמוצר הטוב ביותר.